Известие

Collapse
No announcement yet.

OBD 2 На Алфа Ромео 145 ТД

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • OBD 2 На Алфа Ромео 145 ТД

    До сега търсих всякаква информация но не разбрах колко пинов е самият OBD2. Някои казват че е 16 пинов други казват 3 пинов. Ще бъда благодарен ако някой от форума ми отговори адекватно.

  • #2
    Колега, тоя "трактор" няма комп, демек няма и диагностична букса за такъв. Ако беше JTD, друга работа, ма TD, забрави.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Моята има 3 пинова букса, стои между двигателя и радиатора за охлаждане. Идея си нямам какво може да се диагностицира през нея или да се следи нещо през нея.
      Освен да е за еърбег-а , не виждам за какво друго да е.
      Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
      Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
      Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
      Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

      Comment


      • #4
        При положение, че TD се правят до 1997, ако изобщо има букса, трябва да е 3-пинова FIAT букса. На моя TS, стоеше на задната стена на коша, между двигателя и купето, ама на TD, нямам представа къде може да е, вероятно където казва колегата.

        Иначе, няма такова нещо като 3-пиново OBD-2. OBD-2 е стандарта който ползва само 16-пиновите букси, а старите 3-пинови са си FIAT-ски букси (не се водят OBD-2), от времето когато различните производители не са имали унифициран стандарт за OBD буксите, както е сега с OBD-2. Така че ако някъде в нета някой е написал за 3 пиново OBD-2, не му вярвай безрезервно
        Last edited by Sm0k; d.m.y г., 19:40.
        Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
        Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от salih84 Покажи съобщение
          Моята има 3 пинова букса, стои между двигателя и радиатора за охлаждане. Идея си нямам какво може да се диагностицира през нея или да се следи нещо през нея.
          Освен да е за еърбег-а , не виждам за какво друго да е.
          A ABS има ли?
          Защото за еърбега буксата трябва да е над жабката, под тапицираната с плат кора.
          Моята беше JTD от 2000г, и пак не беше с обд2, а с три от тези три-пинови фиатски букси - съответно за двигателя и абс - отпред до двете бомбета, третата вътре под таблото вдясно за еърбега.
          '03 Suzuki DL1000 V-Strom
          '00 Subaru Outback 2.5i gpl - Japanese Alfa
          '93 Toyota Previa 2.4i - perfect youngtimer
          '05 FIAT Punto 1.3multiJet

          Comment


          • #6
            Не колега няма АБС, колата ми е 1995 г. няма и ел. регулиране на фаровете и фабрична аларма. Но пък има климатик и ел. пакет. Това е интересен избор на оборудване поне за мен.
            Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
            Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
            Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
            Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
              Колега, тоя "трактор" няма комп, демек няма и диагностична букса за такъв. Ако беше JTD, друга работа, ма TD, забрави.
              Този трактор е с фул екстри и има 3-ри пинов конектор намира се до бомбето на левият аматтисьор. Научих че може да се сложи преходник към 16 пинов конектор.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Batiatus Покажи съобщение
                Този трактор е с фул екстри и има 3-ри пинов конектор намира се до бомбето на левият аматтисьор. Научих че може да се сложи преходник към 16 пинов конектор.
                И каква е ползата от този 16 пинов конектор?
                Alfa 155 1.9TD '97 EX
                Alfa 166 2.4 JTD EX
                Alfa 156 2.4 JTD

                Comment

                Working...
                X